Sjukt tokrolig kväll!!

Alltså, nu får man väl säga att Göteborg är min stad också, efter gårdagens jävla underbara kväll!!
I korta drag (berättar mer ingående senare när jag inte är halvdöd):
Provsmaka Blåvitts nya öl Glenn no 5 på El Proffesore, hem till Lisas sjukt mysiga lilla etta för några bärs och skitsnack innan vi begav oss mot Kungsparken.
Tommy och Pelle fick för sig att gena över kanalenpå vägen till Kungsparken, dvs simma.
Av med alla kläderna och hopp i.
I Kungsparken satt vi ett jävla gäng, satt där fram till klockan var midnatt ungefär, sen gick vi en snabbis på Rosen.

Men se börjar det sjuka med denna kväll.
Alex lillsyrra Josse lyckas få in oss två sluskar (Alex och jag) på Nivå, som tydligen är nån himla "hipp" klubb där man hänger om man är brat och har förmycket av pappas pengar.
Jag och Alex passade inte riktigt in i klientelet med våra shorts och tshirts, vi stack ut rätt mycket i havet av pastellfärgade coctailklänningar, men FAN vad roligt vi hade - shake that ass!
Alex bror Robert dök upp och sen började fyllefesten på riktigt.
Drinkar hit och shots dit.

När klockan var 4 gick därifrån, för att irra omkring nån halvtimme i jakt på något annat.
Till slut hamnade vi på världens minsta bar, där vi skakade lite rumpa i nån timme innan Jag, Alex och vår nyfunna vän Rikard bestämde oss för att se om vi inte skulle gå på strippklubb.

Klockan sju imorse kom jag hem och har väl sovit kanske 2 timmar hittills, jag är helt jävla död.
Skulle egentligen med och kolla Blåvitt-matchen idag, men jag pallar fan inte, jag är så trött!!
Chips å en film tror jag det blir idag.
Fick låna Zoolander av Lisa, den har jag inte sett på flera år!



Tommy & Pelle badar


Kungsparkenhäng


Alex & jag på Nivå


Någon gång under morgonen hittade Alex en cykel hon ville ha

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gonatt och sov gott! :D

2010-07-18 @ 00:42:25
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 14:30:39
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-20 @ 10:24:33
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback