Västen.

Jag har gått och sneglat ett tag på den där Västen.
(Nej, nu menar jag inte den där killen jag hånglade med på Sivans för 4 år sedan när jag och mitt ex hade gjort slut, även om man kan tro det för han kallades ju faktiskt just för Västen.)

Jag menar en fantastiskt fin kort väst på Vero Moda.
Den har förut kostat runt 200:- (vilket är rätt mycket med tanke på hur lite tyg den egentligen är gjord utav), men nu fick jag den för ynkliga 60:-
Vilken lycka!!!




Ja, självklart ska man ju egentligen ha ett linne eller en skjorta under, men nu fanns inte det att tillgå så det fick bli såhär.
Jag ber om ursäkt för sladdret.
Det enda som stör mig litegrann är att den liksom plattar till boobsen mitt på, men det kan ju lösas genom att ha översta knappen uppknäppt.
Funderar på att köpa mig en billig slips också från typ Myrorna, hade inte det blivit käckt, så säg?

 


Kommentarer
Postat av: kussen

Hahah västen!! :)

2010-03-24 @ 15:47:24
Postat av: Maria

Kommer du ihåg honom, Lus-Lina? :D

hahahahahahahahah

2010-03-24 @ 16:03:27
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback