AA, någon?

Vilken helg.
Jag borde fan inte tillåtas att dricka alkohol.
Har riktig ångest idag alltså.
Får köra nyktert ett tag framöver tror jag, min stackars gamla kropp tyar inte dessa påfrestningar.

Igår blandade jag x antal såna här drinkar:


2 cl Malibu
2 cl Passoã
2 cl Absolut Mandarin
Ananasjuice
Skaka
Häll upp.
Innan man häller upp det sista av skummet så kan man toppa med lite fruktsoda, men det är inte ett måste.

Sjukt jävla gott och det är väl det jag kommer dricka i sommar.

Nu ska jag så sakteliga börja packa ner diverse grejer jag inte använder så ofta (min CDskivor etc) i flyttlådor så att själva flyttandet går snabbt och smidigt sen i sommar.
YAY! Längtar ihjäl mig!

För jag har väl nämnt att jag sagt upp min lägenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback