Åååååååååååååh GÖTEBORG!

YES!
Det har hänt!!
Jenny och jag fick en lägenhet idag!
Om 5 veckor kan vi flytta in i vår trea med balkong, tvättmaskin, torkskåp, badkar och klädkammare!
Ok att den behövs målas om i på sina ställen, men det är ju bara roligt!
Jag längtar så in i helvete, nu är det PÅ RIKTIGT!!!!

I övrigt har det varit en jättefin dag, har spenderat den med Malin.
Först hjälpte jag henne lite med hennes LIA-opponering.
Sen åkte vi Buick-67 med Emely. Vilken fin jävla bil alltså!






Sedan bestämde vi oss för att vi var tvungna att röra på fläsket och tog således en cykeltur.
Vi hade först tänkt cykla Tutaryd tur/retur, men det tornade upp sig otäcka svarta moln att vi valde ett lite kortare alternativ - Ringleden.



Det regnade lite på oss, men vi cyklade på.

Efter det så stannade vi till hemma hos Johan en sväng innan vi cyklade hem till mig för att laga thaimat.
Mycket gott.

Chipssuget kom och vi cyklade hem till Malin för att svulla chips och kolla på "The Ugly Truth".

När jag kom hem pratade jag med Jenny ett bra tag, vi planerade en massa för vår nya lya.
Det kommer att bli så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback