De första 24 timmarna utan Facebook

Jag ska inte ljuga, det är rätt jobbigt faktiskt.
(vilket i sin tur är tragiskt)
Det känns som att jag inte har koll på vad som händer, som att jag inte får veta nånting!!

Jag har spenderat ett par timmar nere på fiket idag, vilket var trevligt.
Gick ner med tanken att Ja, men på fiket är det ju alltid någon man känner, det dyker alltid upp någon man kan tjöta med.
Så har det varit alla andra dagar sedan urminnes tider, men idag?
Nejnej.
Satt ensam i 1,5 timme innan jag SMSade efter sällis.
Inte för att jag inte trivs i mitt eget sällis, men ibland blir det lite tråkigt.

Sen dök det upp folk, en efter en, inom en tidsperiod på typ en timme haha.

Kommentarer
Postat av: Anders

Haha låter typiskt.. haha ingen där.. sen när man väl offrat sig och smsat då kommer ALLA haha! (utom jag, snyft)

2010-05-13 @ 09:35:20
URL: http://seasonsports.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback