Frågeformulär

Har skamlöst stulit det ifrån Lina.



Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Batteriladdare, AA.

Vad var det senaste du såg på tv?
På TV-TV var det Skitiga Jobb med Mike Rowe (hottie over 40!), på TV-dator var det Cougar Town.


(Mike Rowe)


Utan att se efter, gissa vad klockan är?
18:43... hon var 18.41!!

Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Tar mig en öl och lyssnar på Music from my youth-listan på Spotify.

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Drack öl, åt Rishultskorv samt plockade undan lite.

Vad har du på dig?(detaljerat)

Svarta bomullstrosor med en blå cykel på, svart BH, slitna ljusa jeans, svart linne jag köpte i Australien, röd kort luvtröja jag fick från Emma förrförra veckan.

När skrattade du senast?
Någon timme sedan, nere på le fik.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ljust grön tapet, bildkollage från min resa till Australien, bildkollage från Helldonefestivalen i Helsingfors december 2007, en STOR idolbild på en sexig Sebastian Bach och en kent-plansch.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus. Jag vet inte var, men ett hus skulle jag köpa.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Att det blev lite mer ekonomiskt jämställt i världen, dvs att folk inte ska kunna tjäna miljarder på att jaga en svart liten puck medans andra människor svälter ihjäl VARJE dag.

Tycker du om att dansa?
Tja... ibland.

Har du några husdjur?
Japp, två katter - Nyx & Hex. De är mina bäbisar.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har egentligen ingen aning, men jag gillar Eowýn från Sagan om Ringen (tjej).

Fyra favoritsaker utan rangording?
Min dator, min iPhone, min cykel, min Jean Val Jean-porr.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De ville ha namn som fungerade både på svenska och engelska, eftersom vi bodde i Australien när jag föddes.
Varför det blev just Maria vet jag inte.

Gillar du din boendesituation?
Jodå. Om lägenheten hade legat i Göteborg hade det varit ännu bättre.
Har en schysst uteplats, lagom stora rum.

Idrottar du?
Bara när jag har sex.. och när jag cyklar till skolan.

Smeknamn?
Madskills, Mary, Mia (hatar det!), lilla HIM.

Vad ska du göra nu?
Dricka öl och fortsätta försöka övertala Calle in i fördärvet!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, jag som tänkte att "vad coolt, en tjej som bloggar som jag har sett ute" och så påminner jag dig om att du glömt lämna böcker. Förlåt det var inte meningen.

2010-05-13 @ 20:25:38
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt att se! Skoj att läsa ;) Har dock redan avlägsnat alla mina frågor på bloggen. Blev för jädra mycket text ;)

2010-05-13 @ 21:44:04
URL: http://linaelinmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback