Helg!

Har just gjort prov på ekonomi-avdelningen i Samhällskunskap.
Det gick väl sådär.
Svarade på 7 av 10 frågor, på samtliga 5 G-frågor och 2 av de 3 VG-frågorna och på 1 av de 2 MVG-frågorna.
Så ett VG ska jag nog kunna få mig (ja jag vet att jag svarade rätt på frågorna jag besvarade).

Nu tar jag helg.
Ja, helg och helg... jag ska plugga precis hela helgen.

Ska börja skriva på min uppsats om Stockholms blodbad (hur det kom sig att det blev ett blodbad överhuvudtaget), jag ska svara på 2 olika frågestenciler i Historia B, ska fortsätta att skriva om min produkt på engelska C (reklam-uppdrag)... what else?

Hmmm...
Jo jag ska göra klart allt för webbdesignkursen så jag kan göra provet på tisdag och få det klart.
Och hemuppgiften på rättskunskapen ska jag göra klart också.
Samt att vi har prov det första på morgonen på måndag i rättskunskap.
Sen så......kan jag inte slappa utan då ska jag städa hela lyan och fotografera den.
Why?

Jo, igår ringde det en snubbe från Lund som vill ha min lägenhet när jag flyttar härifrån (GÖTEBOOOOORG!!) men han har tyvärr inte möjlighet att ta sig hit för att titta på den.

Eventuellt att jag kanske skulle kunna få ta mig en öl lördag kväll.


All plugga and no play makes Mary a sad girl.

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin bild <3

2010-05-09 @ 00:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback