Kids.

Idag har jag tittat beundrande på en bedårande bebis, hon var så söt.
Kusin Tilda's lilla (eventuellt) Mina-Li, SÅÅÅÅ söt att man bara dör!
Man behöver inte känna att man behöver skaffa några barn i min släkt, under loppet av 6 månader så ska 4 av mina kusiner bli föräldrar.
Tilda var bara den första, sedan följer Staffan, varpå sedan Annica ska pressa ut en liten knodd/knodda och så slutligen Adina.
Med så många kusinbarn behöver man inga egna barn!

I mitt liv är det musik, dator, TVspel och öl som gäller - vem har tid för barn liksom!?

Det här är mina kids:


De är som tonåringar, de bara chillar. Hela dagarna!

Kommentarer
Postat av: jenny jonasson

Du har väldigt söta ungar =)

2010-05-19 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback