Maj 3, 2010

Idag fick jag de cirka 100 bilder jag framkallat från förra årets Sweden Rock.
Tänkte göra mig ett fotoalbum.


Förra året var ju fantastiskt roligt, även om kylan, regnet och stormandet gjorde mycket för att lägga sordin på stämningen (tänk vad ännu mycket roligare vi hade haft om det hade varit fint väder ALLA dar, inte bara måndagen när vi kom ner och delvis tisdagen!?)

I år blir det en helt annan festivalupplevelse för min del, då jag för första gången ska jobba på festivalen.
Jag ska sälja merch åt festival'n, stolar, tröjor, kepsar, programblad - you name it.
8 timmar om dagen ska jag stå i tältet/båset/ståndet och kränga grejjer, vilket lämnar 16 timmar till bandkollande, måttligt öldrickande och kanske eventuellt nån timmes sömn.

Jobbar jag när Gary Moore lirar och ingen vill byta pass med mig så ska jag fan begå kollektivt mord på alla mina arbetskamrater.
För en Gary Moore som börjat spela hårdrock igen vill jag fan inte missa för allt i världen, då kan man ju gå miste om en sån här klassiker:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback