Sad.

Det kan tänkas att ni läsare kanske tycker att jag är skitlöjlig, men det skiter jag i.
Jag kan fan inte låta bli att grina över Ronnie James Dio's död.
Dels för att det väcker minnen från min fars bortgång i cancer för snart 2 år sedan, men också för vad det innebär för metalvärlden.

Ronnie var verkligen en legendar - THE MAN OF METAL; han har influerat så otroligt många med både sitt scenuttryck, sin röst och sitt låtskapande.
Och till skillnad från många andra metalskallar så har han varken supit eller knarkat bort sin karriär, utan hållit den igång i närmare 50 år!
Så ska han gå coh dö i jävlafittsatanscancer?!?!
När folk som t ex Lemmy (MOTÖRHEAD) som knarkat och supit sönder sig fortfarande lever?
(No offence Lemmy, I love you man!)


Det är fan inte rättvist.


Kommentarer
Postat av: Kussen

Du är inte löjlig! Man känner vad man känner!!

Love you!!

2010-05-17 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback