Självförtroende-boost

Sweden Rock Festival's messageboard pågår det just nu diskussioner om vem som egentligen är hetast av tjejerna som hänger där och det är till min stora överraskning många som nämner mitt namn!
Det finns så många jättesnygga (och trevliga) tjejer där och så tycker vissa att jag är hetast?!
Helt sjukt!

Man är ju inne lite i en svacka, efter en kraschad relation och sådär, så självförtroendet har ju inte riktigt legat på topp.
Så jag blir så himla glad av att läsa att fan, det finns människor som tycker att jag är rätt bra ändå, liksom!
Sånt som man behöver när man har mått precis kalasdåligt ett tag.

Det går mot bättre tider, det känns i både kropp och själ.
Speciellt när man inser att det som varit kanske inte var så där himla bra.
Och att vissa människor nästan är lite tragiska.

Och bara för det så ska jag nu plugga global ekonomi (prov klockan 08.15 imorgon!) och äta Pingvinstänger.

(Mina tre favoriter - HÄXVRÅL, SALTA HALLON och MANGO)
Vilka är era favoritstänger?

Kommentarer
Postat av: Anders

Har nog inte smakat några av de där stängerna.. får testa :)

2010-05-06 @ 20:48:18
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Lisa

sv:Snygg frilla! och precis det är ju bara lite hår :).

2010-05-06 @ 22:18:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Kussen

Du är snyggast!

2010-05-06 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback