Dag 07 - Ett ögonblick

Ett liv består ju av så många ögonblick och trots att jag förhoppningsvis kanske bara levt som mest en tredjedel av mitt liv så har jag varit med om så många ögonblick, både glada och sorgliga.

Ett fint ögonblick jag vill lyfta fram lite extra är när jag för första gången såg min vän Emmas förstfödde son Albin.
Han var en dag gammal och så himla himla fina att jag inte kunde låta bli att gråta.
Jag älskar Albin lika mycket som jag älskar mina egna systersöner Alexander och Pontus.
Men de är så stora nu, i somras fyllde Alexander 12 år och 10 dar senare fyllde Pontus 9 år.
Albin, han är ju bara 4 år och för honom är man fortfarande världens häftigaste Maria.
(Alexander & Pontus tycker ju mest att man är en sån där dryg moster nuförti'n)

Naturligtvis tycker jag precis lika mycket om Emmas yngsta son Oscar, men honom fick jag inte se förrän han var åtminstone nån vecka!

Det absolut bästa med smågrabbarna Holmberg är de stora mysiga kramarna de överöser en med när man kliver innanför dörren.
Så mysigt!


Skrutt-AbbeDabbe & Emma hälsade på mig i slutet av september.
Vi gick på Liseberg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback