Helgen - lördag.

I lördags gjorde jag snudd på ingenting.
Låg mest i sängen och soffan och chillade.
Vi som var lite bakfulla (alla utom Jenny) beställde kebab i de flesta former.
När Åsa och Rikard hade begett sig hemåt till sina respektive lägenheter så blev den en dusch.
Skulle kolla på Eat, Pray, Love med Julia Roberts, men jag somnade efter 10 minuter, förmodligen pga att jag inte fått sova mer än kanske en halvtimme på natten.
(det har jag Rikard att tacka för  ;-P )

Vaknade till liv efter 2 timmar ungefär och fortsatte att titta på lite film.

Klockan 22 så började jag och Jenny orda om att eventuellt kanske möjligtvis gå ut och dricka någon öl, men efter en stunds dividerande så la vi ner förslaget.
Istället bestämde vi oss hastigt och lustigt för att gå på nattbio.
Dan hängde på och så gick vi och såg Due Date med bla Robert Downey Jr. och Zach Galifianakis.


Jag beställde världens största popcornlåda (åt inte ens upp en tiondel) och en sjukt stor dricka.
Filmen var verkligen hur rolig som helst, blev inte sådär löjlig som en del komedier kan bli.
Soundtracket var också jävligt bra.


Jättemycket popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback