inside day.

Idag har jag inte varit utanför dörren en endaste gång, har inte ens stuckit ut näsan.
Har bara legat på mors soffa och kollat på TVserier och spelat Tvspel samt arbetat med mitt Marknadsföringsprojekt.

Imorgon åker jag tillbaka till Göteborg - tidigt.
Kl 08.50 går bussen här från Vislanda, sen blir det tåg från Alvesta till Göteborg kl 09.25.
Planerad ankomst äro 11.57, men det vet man ju hur det med stor sannolikhet kommer att bli med det.
Det är ju trots allt SJ jag ska åka med (Superförsenade Järnvägar).
Väl framme så ska jag träffa Åsa för en liten fika, har inte träffat donnan på jättelänge!!!

UVI-n är mycket bättre idag, tacka fan för Selexid alltså.
Nu kissar jag kanske bara en gång i timmen ungefär, vilket känns mycket befriande i jämförelse med föregående varje 5 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback