Le möjs

Har haft ett par (4½) helt sjukt mysiga dagar med mysgrabben R.
Vars ute i onsdags efter matte-tentan (som jag förövrigt tror gick bra).
Bestämde mig rätt sent och var inte inne i city förrän halv tolv typ.
Träffade R vid Svingeln och sen gick vi hem till hans vän Kiruna.
De hade hållt på ett rätt bra tag, så det var mycket man fick ta igen där.
Till slut dracks det 70/30 groggar, nog för att jag gillar grogg och sprit, men även jag har mina gränser!

Efter en sväng på Babar åkte R och jag faktiskt hem till honom (första gången) så jag fick äran (det vette fan, skulle nog snarare kalla det ett straff) att sova i hans extremt smala tältsäng.
Nåväl, det gick bra efter många om och men.

Hemåt på torsdags-eftermiddag med en rätt jobbig huvudvärk.
Tittade på Halv åtta hos mig med Jenny och sen la jag mig för att sova.
Sov några timmar, men vaknade sedan och gick och satte mig i soffan med Jenny.
R hörde av sig och ville komma och mysa och man är ju inte den som är den.
Vi tittade på Love Actually och sen gick vi och la oss.
På fredagen lämnade vi knappt sängen, låg och kelade och tittade på filmer, käkade godis, drack några öl, duellerade på vetgirig - bara hade det bra helt enkelt.

Han åkte hem sen på lördagen, bara för att återvända på natten haha.
Igår (söndag) var det återigen sängläge hela dagen och kvällen, vi bara kollade film, kelade, skrattade och brottades.
Nu åkte han hem med en begynnande halsfluss - det bådar inte gott för egen del!
Vik hädan, onda basilusker!!
Fun times.

I andra nyheter - på fredag är det Mexico-fest!
Sombreros, tequila och nachos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback