Raising hell and fucking fury-Monday.

Tja, i måndags gick jag och Åsa ut på Rockbaren.
Det kryllade av aussies där och jag kände mig riktigt riktigt hemma :P
(det var inte utan att man saknade Nick litegranna bland alla dessa aussieboys)
Det blev en fylla utan dess like, herregud!
Jag fattar inte när det hände, men helt plötsligt var vi båda (jag lite mer än Åsa) precis smashed off our feet.
Det kan ha varit Jägermeistern som en av snubbarna bjöd på (Darryl? Mitch?) eller så hade vi helt enkelt druckit fler öl än vad vi kommer ihåg.

Jag minns inte mycket av taxiresan hem, det ska gudarna veta - bara att det tog jättelång tid och att jag var tvungen att kräkas på motorvägen.
Åsa hade stannat oss på en Statoil också och köpt ostbågar.
Vi kom hem, jag kräktes lite i badkaret, Åsa låg på hallgolvet och pratade med Muts i telefon och sedan stolpade jag in i mitt rum och tvärdog.


Kvällens enda bild.
Åsa har fått låna Aarons mössa.
(haha, han jobbar på Push!)


Igår spenderades hela dagen i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback