Roomie this

Jag ingår i världens bästa roomie-skap någonsin. Seriöst.

Min roomie är bättre än du och din roomie för att:
  1. hon tittar inte anklagande på mig när jag äter godis
  2. hon tittar inte anklagande på mig när jag slingrar mig ur en motionsrunda
  3. hon delar med sig av sina cig när jag är sugen och inte har egna
  4. hon blir inte arg när jag berättar att jag eventuellt kanske möjligtvis råkat ligga med hennes polare
  5. hon har gömt fler än en födelsedagspresent till mig på sitt rum
  6. hon är en jävel på att städa
  7. hon bakar världens godaste bröd och kanelbullar
  8. hon är bra på att organisera och möblera vårt hem

Jag är bättre än du och din roomie för att:
  1. jag lagar mat bättre än er
  2. jag är den bästa IKEAmöbelshopsättar'n known to man.
  3. jag har min egna skruvdragare och verktygslåda
  4. jag lyssnar inte på Gary Moore när min roomie är hemma för jag vet att hon avskyr honom
  5. utav samma anledning försöker jag låta bli att lyssna på kent på dagtid
  6. jag visar medlidande när hon vaknar upp efter en riktigt blöt kväll när jag vart nykter
  7. jag låter inte kaoset spridas utanför mitt rums fyra väggar


Kommentarer
Postat av: jenny

haha true that! :PP

2010-10-04 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback