Åter till Småland

Ikväll åker jag åter till Småland för ett par dagars arbete, ett Popuiz med mina vänner och en kräftskiva med min släkt.
Ska förtidsrösta innan jag drar, har dock ännu inte bestämt mig på vad.
Ett som är säkert är iallafall att det varken blir M, SD, KD eller C.
De 3 som ligger bäst till att få min röst är MP, S och F!.
Vi får se hur det blir.

Har grymt mycket packning idag, ska ha med mig en skärm som Johan ska köpa.
Den tar lite plats, men det får gå.
Behöver ju inte ha med mig den hem igen iallafall.

Alltså, jag trivs så bra med mina extensions.
Provar på en massa nya grejjer varje dag för att se vilken slags friss jag trivs bäst i.
Idag ser jag ut som följer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback