Besviken

Jag har inte ens kraft nog att vara förbannad.
Jag är bara så otroligt besviken på den del av Sveriges befolkning som aktivt röstade för 2 partier som öppet diskriminerar människor och därför öppet erkänner att de inte tycker att alla människor är lika värda.
Jag talar om Sverigedemokraterna och Kristdemokraterna.

Nu gäller det inte längre rött/grönt versus blått.
Jag kan överleva 4 år till med Alliansen vid rodret.
Men fan, överlever man 4 år med Sverigedemokraterna som viktig vågmästarroll?
Jag kan inte fatta att jag imorgon ska vakna till ett Sverige som detta.


Kommentarer
Postat av: Caligula

Är själv fruktansvärt ledsen och besviken. Förhoppningsvis får det folk att tänka till. Tyvärr långt ifrån alla.

2010-09-20 @ 00:13:21
URL: http://caligulaskonst.blogspot.com/
Postat av: Sara

Det är fruktansvärt. Jag är också helt mål lös! Visste att det finns idioter men inte att det fanns så många. Man blir mörkrädd.

2010-09-20 @ 09:31:18
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback