En lite.. annorlunda present

Tänkte bryta av all samhällsdebatts om pågått i min blogg en stund med ett inlägg som garanterat ger er ett flin i nyllet.
Gör det inte det så är ni humorbefriade.

Som ni vet är jag roomie med Jenny och jag ser hennes goa familj som min lilla extrafamilj (speciellt nu när jag bor så långt ifrån min egna familj!).
Nåväl, häromveckan kom Helena och Inger med en liten present till oss.
Till saken hör att Helenas lilla dotter Moa tydligen har hållt på att tillverka egen tvål ett tag (hon har gjort en rosa till mig och en blå till Jenny, tydligen. Har dock inte sett dem ännu.)
Detta måste ju ha sett mycket roligt ut då de båda vuxna kvinnorna bestämde sig för att också göra en tvål.

I give you - the Tvål.
Tvålarnas Tvål.
Tvålen över alla andra Tvålar.





Japp.
Ni ser rätt.
Vi har en überlila kuk-tvål ståendes i badrummet.
Den luktar kokos.
Och ja, när man använder den så gör man den sedvanliga runkrörelsen upp och ner - såklart!

Jag kan inte annat än älska Inger och Helena för deras otroliga engagemang som de måste haft när de gjorde den här tvålen.

Jag har en kuk-tvål och det har inte du.
Alltså är jag bättre än du.
Okejdå, jag är i allafall lite lite häftigare.

 


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahaha

2010-09-20 @ 18:35:38
Postat av: Anders

HAHAHA så jävla bra :)

2010-09-20 @ 19:28:48
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Annica

Hahahah klockrent!!! Love it ;)

2010-09-20 @ 19:56:30
Postat av: EmmaEmma

hahahaha guuu va fin!

2010-09-20 @ 20:45:56
Postat av: Helena

Det va testomgången maria, ny kommer till din 26årsdag :p Hahahaha! Jo vi hade jäkligt kul! Du får komma o va med o skapa någon dag! :D

2010-09-20 @ 20:57:01
Postat av: Elise

Fan vad grym!! Du vet att jag fyller år om två månader? ;) hinthint

2010-09-21 @ 09:31:55
URL: http://fade2black.blogg.se/
Postat av: simone

haha sweet, påminner mig om en kukformad tändare jag har ;D

2010-09-21 @ 18:11:10
URL: http://fattybom.se
Postat av: jenny jonasson

Hahaha. så fin!

2010-09-22 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback