Happy camper

Jag gick på en välbehövlig terapeutisk shoppingrunda idag efter diverse grejer som hänt.
4,5 timme i Staden Göteborg gav mig:

Bruce Springsteen & the E Street Band - Live 1975-85
Electric Boys - Funk-O-Metal Carpet Ride
Gary Moore - Corridors of Power
Skagarack - s/t
Bon Jovi - Slippery When Wet
Gary Moore - Wild Frontier
Europe - Out of This World
Bon Jovi - s/t
Gary Moore - Victims of the Future


Inhandlat på Andra Långgatans Skivhandel, det vill säga fucking paradise on earth.

Dessutom fick jag med mig en flaska silikonspray till håret, ett par nya vinterskor (för helt ärligt, jag överlever inte en vinter till i mina Converse), äkta fetaost från Saluhallen oche n burk tzatziki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback