The precisionsbudget - Madskillsstyle



Min oktober månad är fullsmockad med grymma spelningar, hot dudes och svängiga låtar.
För att ha råd med allt detta krävs precisionsbudget.
Alltså önskar jag mig följande i födelsedagspresent den 9 oktober:
  • 2st 5liters burkar NORDSJÖ KÖRSBÄR
  • 1st 5liters burk NORDSJÖ BLÅSVINGEL
  • Ett helt gäng svarta EKBY VIKTOR vägghyllplan från IKEA (med tillhörande konsoller EKBY VALTER i svart)
  • Pengar till biljetter/biljetter till: Michael Monroe, Biffy Clyro & W.A.S.P. Ungefär 200 pix per biljett.
(needless to say, punkt nummer fyra är såklart att prioritera.)
Ni fixar detta va? Vänner, bekanta och familj?
Bra, fint, då säger vi så så kan jag återgå till att planera vad jag ska ha på mig vid tillfällena.
Tjaaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback