Tjopp

Vi har möblerat om idag, Jenny och jag.
Kan eventuellt ta bilder imorgon.

In other news:
Imorgon kommer bästaste Emma med sötgulligaste Albin!
YAY!
Vi ska på Liseberg, där har jag inte varit sen jag var 11 år.
excited!
Fast jag åker ingenting. Möjligtvis Flumride.
Karuseller är inte min grej, jag blir åksjuk av att typ gunga.
Sen ska vi mysa med en (förhoppningsvis) excellent mustig middag.

Till förrätt har jag tänkt göra nån lätt liten Mozzarella/Feta/Tomat-sallad med nån schysst lätt dressing.
Varmrätt blir Pork Wellington. (fläskfilé istället för oxfilé).
Till efterrätt blir det Frusen Drottningfrestelse (frusna bär, kesella vanilj, florsocker mixade i mixer).
Hoppas att detta ska smaka för både vuxna och barn.
Lite vin till detta så blir det nog finemang ska ni se.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback